Invloed

Hoe meer leden hoe meer de stichting kan organiseren aan activiteiten. U kunt met uw lidmaatschap invloed hebben op de activiteiten die wij organiseren. Het is ook mogelijk en zelfs van harte welkom om ideeën aan te dragen voor nieuwe activiteiten of evenementen. We zullen dan bekijken of het ook realiseerbaar is.
En mocht u tijd en zin hebben om ons een handje te helpen, dan horen wij het graag: contact@stichtingsro.nl

Voordeel

Als u lid bent, kunt u indien van toepassing, met korting aan de activiteiten of evenementen deelnemen.

De kosten zijn € 10,– per jaar.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden via het aanmeldingsformulier. Deze kunt u downloaden en invullen. Het inleveradres is het wijkcentrum De Brem (aan de bar), Rijpelplein 1, 5709 BT Helmond. U kunt het ook digitaal aan ons toesturen: contact@stichtingsro.nl

Reacties gesloten.