Vaste activiteiten

Door COVID-19 liggen de vaste actviteiten met uitzondering van bewegen voor ouderen voorlopig stil:

Vaste activiteiten zijn:
kienen
bewegen voor ouderen en country dancing.

Zomerlunch op 22 juli 2021

Wat hebben we een lange tijd moeten wachten om een activiteit te kunnen organiseren. Eindelijk ging het qua besmettingscijfers de goede kant op en konden de maatregelen worden versoepeld. Daarom bedacht het bestuur dat het tijd werd om iets te organiseren. Zo werd het idee geboren om alle leden een lunch aan te bieden voor de zomerperiode. De datum en locatie werden gekozen. Het werd donderdag 22 juli 2021 in het wijkcentrum De Brem. De bestuursleden zijn vervolgens aan de slag gegaan en hebben alle leden telefonisch gevraagd of zij zin hebben aan de lunch te willen deelnemen. De reacties waren heel positief. Natuurlijk was de datum niet voor iedereen gunstig. Maar uiteindelijk hebben 29 leden toegezegd te komen. Zij hebben genoten van een heerlijke lunch. Deze bestond uit verschillende soorten broodjes, diverse soorten beleg, sla en natuurlijk ook een kop soep en een kroket. Wat drank betreft kon iedereen kiezen uit melk, karnemelk, vers geperste sinaasappelsap, chocolademelk, koffie en thee. Bij vertrek kreeg iedereen klein presentje. Omdat deze lunch goed is ontvangen, wordt over nagedacht om dit volgend jaar te herhalen.

Om een indruk te krijgen hebben we wat foto’s gemaakt.

Het bestuur wenst iedereen gezondheid en een fijne zomerperiode. Hopelijk kunnen na deze zomerperiode meer activiteiten worden georganiseerd.

Van de activiteiten, die wij hebben ondernomen, is een fotoverslag gemaakt.

Als u lid bent of wordt van onze stichting, dan kunt u met korting (indien van toepassing) aan deze activiteiten deelnemen. Wilt u meer weten over de genoemde activiteiten, neem dan contact met ons op: contact@stichtingsro.nl

Reacties gesloten.